Аудит офісного друку
- Скількі коштів витрачає Ваша компанія на друк офісних документів (за місяц, за рік) ?
- Чи можна знизити собівартість виготовлення документів ?
- Як контролювати та обмежувати витрати на офісний друк ?
- Чи можна менше витрачати коштів (або взагалі не витрачати) на закупівлю принтерів та БФП ?
- Чи не за багато Ви сплачуєте за ремонти обладнання ?
- Як обновити парк копіювально-множильної техніки з мінімальними інвестиціями ?
Ви отримаєте відповіді на в ці питання, якщо замовите послугу «Аудит офісного друку» від компанії КОМПУТЕРРА.
Цікавий факт. Вартість листа паперу значно перевищує вартість тонеру, який на нього наноситься в процессі друку. Тобто друк сторонніх ( або зайвих) документів збільшує загальні витрати, навіть при «дешевих» заправках картриджів
Результатом проведення аудиту є повна та структурована інформація стосовно эфективності використання техніки для друку:
- Наватаження за період на одиницю техніки та на весь парк.
- Розподіл друку/копіювання серед підрозділів компанії.
- Витрати за період – загальні за період та в розрахунку на 1 копію.
- Стан техніки, та пов’язана з цим потреба у оновленні парку та ремонтах.
Завдяки отриманим даним Ви зможете визначити скільки Ваше підприємство витрачає коштів на виговолення документаціїї та як ці витрати впливають на собівартість продукції та/або на фінансові результати Вашої компанії.
Можливо, розмір витрат виявиться таким, що Ви будете вважати за доцільне його знизити. В такому випадку, ми зможемо надати свої пропозиції щодо цього питання. А якщо, результати аудиту будуть цілком задовільними для Вас, Ви , принаймні, отримаєте актуальну та достовірну інформацію.
Замовити «Аудит офісного друку» можливо за телефонами +38 (0536) 75-77-27 (067) 535-55-28 або по e-mail: ks@computerra.com.ua