Ua
Аудит офісного друку
- Скількі коштів витрачає Ваша компанія на друк офісних документів (за місяц, за рік) ?
- Чи можна знизити собівартість виготовлення документів ?
- Як контролювати та обмежувати витрати на офісний друк ?
- Чи можна менше витрачати коштів (або взагалі не витрачати) на закупівлю принтерів та БФП ?
- Чи не забагато Ви сплачуєте за ремонти обладнання ?
- Як оновити парк друкарської техніки з мінімальними інвестиціями ?
Отримати відповіді на ці питання, можливо , якщо замовити послугу «Аудит офісного друку» від компанії КОМПУТЕРРА.
Цікавий факт. Вартість листа паперу значно перевищує вартість тонеру, який на нього наноситься в процесі друку. Тобто друк сторонніх ( або зайвих) документів збільшує загальні витрати, навіть при «дешевих» заправках картриджів.
Результатом проведення аудиту є повна та структурована інформація стосовно эфективності використання техніки для друку:
- Наватаження за період на одиницю техніки та на весь парк.
- Розподіл друку/копіювання серед підрозділів компанії.
- Витрати за період – загальні за період та в розрахунку на 1 копію.
- Стан техніки, та пов’язана з цим потреба у оновленні парку та ремонтах.
Завдяки отриманим даним Ви зможете визначити скільки Ваше підприємство витрачає коштів на виговолення документації та як ці витрати впливають на фінансові результати компанії.
Можливо, розмір витрат виявиться таким, що Ви будете вважати за доцільне його знизити. В такому випадку, ми зможемо надати свої пропозиції щодо цього питання.
А якщо результати аудиту будуть цілком задовільними , Ви , принаймні, отримаєте актуальну та достовірну інформацію.
Для отримання детальної інформації пишіть нам на адресу – ks@computerra.com.ua